tisdag 2 februari 2010

Kalender

God middag!

Igår fick jag mail om att min personliga kalender hade skickats och man beräknade med att den skulle komma i dag vilket jag verkligen hoppas, längtar!

Tösernas magknip gick över under går dagen igen så jag jobbar för fullt i dag vilket är riktigt skönt.
Hoppas bara inte att jag behöver köra tidigare i dag med tanke på all snö dom har lovat... Jag älskar snö jag gör faktiskt de men nu är man ganska matt på det och vill ha lite värme och sol, fast kyla och sol funkar en med.:)

Igår kväll blev även korten som mamma beställt färdiga, försökte få en bra bild på dom i morse men misslyckades så får göra ett nytt försök när jag kommit hem. Var lite stressad nämligen...

Nä nu ska jag fortsätta med mitt så jag hinner med vad jag ska. Ha en bra dag så ska jag försöka få till en bild på korten sen.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar