torsdag 18 februari 2010

Fy för kräk!

God förmiddag!

Denna veckan har det inte blivit många knop gjorda varken hemma eller här på bloggen...
Jag och Micke har varit kräkiga vilket är riktigt tråkigt, man blir matt och skakig i hela kroppen...
Vi har haft maximal otur med massa sjukdom hela hösten och vintern... Mest barnen och jag fattar inte de vi som i princip aldrig är sjuka... Ja ja inte mycke att göra åt hoppas bara det räcker nu!

I dag ska Tinia till sin ögonläkare håller verkligen tummarna att det inte blir starkare glas... Sen i eftermiddag är det maskerad på fritids så svärfar ska köra och lämna henne efter läkaren sen ska hon följa med en klasskompis hem och leka. Kul.:)

I kväll ska jag göra inbjudningskorten till Agnes kalas jag började så smått igår kväll men blev för trött så gick och la mig istället..:P

Nu ska jag bättra mig med uppdatering.
Ha en bra dag!
/ Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar