måndag 1 februari 2010

Helgen!

Hej och god morgon!
Helgen har varit rolig men intensiv..:)

I lördags var hela familjen nere på The Studio och fotades, vi tog både enskillnda och familjefoto men dom blev verkligen jätte dåliga även dom på bara mig och töserna... Så tråkigt.. Men enskillda på töserna och enskillda på mig blev bra .:)

När vi var färdiga där så körde vi en runda till Net on net för vi skulle ha ett tagentbord till Tinias dator men dom var slut..:( Så det blev en runda till nya IKEA för inhandlande av ny kaffeglas för dom går i sönder efterhand..

På kvällen kom våra älskade grannar J&L på kffe och film tittande. MYSIGT!!

Igår var jag med bjuden till att sola i solrummet på nya badet här i Hörby där finns tre olika sol program vi var i Miami med intensiv sol hela tiden så underbart det var!!!
Efter det var jag och Lina tvugna att ta ett dopp också badet var jätte fint men hade nog förväntat mig mer... Men men skönt att ha ett så nära så man kan ta barnen en lördag förmiddags på ett dopp..

Tinia var och lekte med en klasskompis och Agnes hade grannjejen över på lekstund så dom var glada när jag kom hem.. Skönt!!

I dag är vi hemma i snöyran Tinia & Agnes vaknade med magknip så vågade inte lämna domm i fall det skulle vara något men dom är pigga och glada just nu så det verkar skumt.. men får väl se hur dagen utvecklar sig...

Jag ska även försöka få korten som jag fått på beställning gjorda men de får bli när Ronja sover middag annars blir det bara pannkaka av alltihop.. Dom skulle blivit gjorda i helgen men tiden har bara sprungit iväg..


Annars blir det inte många knop i dag. Ha en bra dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar