måndag 8 februari 2010

Helgen!

Brolle var sjukt bra! Hade lätt kunnat se den igen.
Maten var gudomliga bilderna ligger så klart kvar i kameran, ja jag vet måste skärpa mig så ni får något att titta på också...
Annars har det inte hänt så mycke med tanke på att töserna har varit magsjuka..
Vi skulle varit på kalas i söndags som vi tråkigt nog fick ställa eftersom vi inte visste om barnen smittade. Jätte synd såg verkligen framemot att träffa familjen H. Hoppas vi kan hitta en annan dag som funkar..

Åter måndag men veckorna går så fort så det är ju snart helg igen.
Kvällen i dag ska ägnas åt mer kort göra, jag har nämligen fått fler beställningar vilket är jätte roligt!!

Nu ska jag fortsätta med mitt så man blir färdig någon gång.
Ha en bra dag gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar