söndag 25 april 2010

Vilket väder!

Vilken underbar dag det har varit i dag, solen har satt sina första ränder på kroppen!*underbart*

Dagen har spenderats ute i trädgården med fika, lek, bus och om plantering av rabarberna och även frissering av mitt häng träd. Tack för hjälpen Lina!
Sen blev det grillat till kvällsmat. Gott!
Det blev även lite filmtittande men tyckte fem var värdelös och jag kommer inte änns ihåg vad den hette, fem hade vunnit en Oskar i alla fall..

I veckan ska jag till Nova och hitta klänning till bröllopet på lördag kan ju bli lättare sagt än gjort men jag måste ju ha något på mig men vad!?
Hoppas att där är någon som har lust att följa med och vara smakråd..

Och på onsdag fyller Ronja 2 år! Kan verkligen inte fatta det, känns som igår man gick här och vankade fram och tillbaka.. Underbara unge! <3

Nu ska lampan släckas så man kommer upp till jobb i morgon.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar