tisdag 6 april 2010

Mammas stora tös!

I dag har Ronja kissat på pottan för första gången hon var så stolt så!!!
Det betyder att vi inte har någon bebis i huset längre!
Fattar inte att barnen växer så fort..

Sen när jag satt och slö surfade så hittade jag en klänning som var såå fin som jag bra var tvungen att beställa, hittade den på www.melba.se .
Jag tycker dom har mycket fina kläder men tyvärr mycket i one size och de kan jag ju bara drömma om att komma i.
Egentligen har jag sagt att jag ska prova Linas känning som hon hade på M&R:s bröllop men när jag såg denna så var jag bara tvungen att klicka på lägg i varukorgen, men den kanske ser ut som kriget när jag väl får den på mig och då har jag ju älskade Lina bara ett sten kast härifrån..:)

Påsken detta året har ju inte varit en tradionell påsk i alla fall.
I torsdags var Onny här och bara mös vilket var himla trevligt mamma, pappa & Tinia, Mange och Maria, Anton & Oskar hade ju flytt upp till torpet så vi fick göra det bästa av situationen..:P
Lång fredag slappade vi i Höganäs hos W&M, lite lek på lekplatsen, tacos och gubbar som spelade bilspel och drack öl. I lördags (påskafton) hade vi möhippa för L vilket blev jätte lyckat på alla sätt och vis. Jag tror jag hade lika roligt som bruden själv.:D Vi dansa magdans, spexade, bowlade och åt o drack gott med utgång och hotellvistelse på natten bättre kunde de ju inte bli!! Efter bara ett par timmar sömn kravlade vi oss ur sängen för att avnjuta en underbar hotell frukost så vi skulle komma hem i någotsånär tid, tog tåget till ett regningt Eslöv där Micke mötte upp mig på stationen. Barnen hade han lämnat hos farbror men dom var så nöjda med det. Sen var det påskmiddag hos svärfar som gällde men efter maten skulle jag få Ronja till att somna en sväng men det slutade med att jag själv låg och snarkade på soffan... Pinsamt värre men det betyder ju att man inte är van vid att vara ute och svira på det viset... Men som sagt vi hade en super dag & Kväll så tack alla inblandade..

Sen i dag var det åter till allvaret både på gott & ont men man behöver nästan några dagar ledigt efter ledigheten..:P

Stor Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar