torsdag 8 april 2010

Onsdag?

Nej det är ju torsdag... Jag har gått rundor hela dagen och trott att det var onsdag. Det var inte förrän jag satt vid lunch bordet och såg i tidningen att det var torsdag och då var jag ändå tvungen att messa Micke och fråga om det stämde... Snacka om förvirrad....

Igår var det lång promenad med Åsa och Sassa som gällde och så förblir det även i dag skönt att röra på sig.
Önskar jag hade haft mer tid till det men med tanke på omständigheterna så får man ju vara glad för de lilla....

Igår fick jag även hem mina Tupperware grejer jag beställde förr förra helgen, synd bara att två grejer var restade men men.. Hoppas dom kommer snart vill ju testa dom!!
Ska försöka lägga in bilder på grejerna ikväll.

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar