måndag 19 april 2010

Drömmar!

Visst lever vi fast det är knappt med allt vad förkylningar och magsjuker heter...
Jag har varit förkyld i typ 3 veckor nu och det verkar inte som de vill ge med sig. Sen barnen har varit dåliga i magen från och till... Men man ska ju inte klaga sägs de ju.....

I helgen har vi varit på konfermation och grejer... Det var så fullt i kyrkan så vi fick stå hela gudstjänsten... Lagom roligt med ungar och allt..

Sen gårdagen spenderades med grannarna. Först blev det eftermiddagskaffe hos dom med nybakade bullar som jag hade gjort på förmiddagen sen blev det grillat hemma hos oss. Mums!

Och så var det måndag igen och Idag ska Agnes på 4 års kontroll på BVC och Pink ska få sin ett års vaccination men De ska nog gå bra.:)

Den måndag spenderas även med att fantisera om hur vårt hus skulle kunna byggas om till det bättre... Jag har kommit hur långt som helst men frågan är hur långt i mina planer som jag har med mig min kära sambo.. Får väl ta smällen att det blir kinkiga miner där hemma när jag berättar men men det är det värt för någon gång blir det väl av förhoppningsvis...:P

Nähä åter till arbetet.
Ha en bra dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar