tisdag 9 mars 2010

Tråkigt..

Nu har jag kommit av mig med bloggandet helt och håller vilket jag själv tycker är jätte synd... Måste verkligen ta och skärpa mig. Men de är inte så kul när man har så dålig kamera i telefonen för Jag vill gärna kunna lägga in bildar och liknande i Bloggen för tycker att det blir lite enformigt annars...
Men jag får väl helt enkelt skärpa mig med att lägga in bilderna i datorn istället..:P

Helgen blev intensiv med kalas för Agnes, övernattning av underbara vänner och scrappbooking. En toppen helg på alla sätt och vis men man blir helt slut!
Så nu var det åter ny vecka igår mådde jag inget vidare så jag somnade hos Agnes när jag nattade henne vid kvart över sju.. Så känner mig riktigt utvilad idag. Visst lite mot i huvudet och så Men inget allvarligt.:P

Man fick lite is i magen när man kom till jobbet igår, en av ambulansarna hade gått bort under fredagen och det som är mest skrämmande är att jag pratade med honom förra veckan och då var allt som vanligt. 44 år och hittades i sitt hem och då var det redan försent....
Livet är bra skört.
Tag tillvara på varandra för man vet inte hur länge man går på denna jord!
Just nu vill jag bara ge en stor kram till min familj och mina älskade vänner! Ni betyder otroligt mycke ska ni veta!

Nu ska jag fortsätta med mitt har nämligen en del att göra!
Ha en bra dag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar