torsdag 25 mars 2010

IKEA

I dag efter jobbet blev det en tur in till IKEA för min del. Våra kära grannar håller på att inreda sin ovanvåning och berättade då att där var sjukt bra rea på byrån Malm
Så jag var ju bara tvungen att svänga dit om innan jag körde hem för det erbjudandet varade bara denna veckan ut o till helgen var jag verkligen inte sugen på att köra dit med tanke på att det är löne helg...

Så jag fick två sjukt snygga byråer med mig hem och jag e så lycklig för äntligen ska vi få lite ordning och reda på vår ovanvåning hoppas jag...

Men nu ska jag bara dricka min kopp med te för att sen krypa ner i bingen och hålla tummarna för att min onda hals har försvunnit till i morgon...

God Natt gott folk!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ah vad bra, funderar på att ha sådana i hallen. Var det rea på alla modeller?
    Pris?

    SvaraRadera
  2. Hur var IKEA förutom underbara kapen?!Har inte vågat mig dit än,rädd för o bli besviken,för att tappa bort mig osv..

    well well dag av god sort med fint väder til dig!

    vw

    SvaraRadera