torsdag 18 mars 2010

Snart helg!

God morgon!

Då var det snart helg igen tycker de va igår de va söndag men men.. Jag klagar inte.:)

Denna veckan har inte varit särskilt rolig.. Både Agnes och Ronja är dunder förkyld och hostar Som stora karlar... De e så synd om dom, Ronja börjar bli bättre men Agnes är fortfarande hängig..
Så Micke har varit hemma med Dom sen i tisdags. Han är väl inte jätte glad på mig för att Jag inte har varit hemma men Jag Har bara jobbat två hela veckor sen jag började på brandstationen för både jag och ungarna har varit jätte mycke sjuka så chefen e ju inte jätte glad på mig direkt...
Fast de e ju inget man väljer i heller... Men De bryr ju inte dom sig om..

I helgen e De Tyskland som gäller jag, P, svärfar och Agnes.. Hoppas verkligen Agnes pass hinner bli färdigt..

Sen kvällstid så har jag och Pinkan börjat gå en runda på en timme.. Lite lättare nu när där inte är så mycket snö lättare att ta sig runt.. Riktigt skönt är det iaf.. Måste verkligen gå ner dom där extra kilona...

Nähä åter vill allvaret.
Lizette planer i helgen?

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Ha kul att bli nämnd i bloggen! Hade hoppas på att vi kanske skulle kunna ses på lördag kväll, men ni e kanske inte tillbaka då?? Hör av dig, ja jobbar till 14. Kramar

    SvaraRadera