måndag 22 mars 2010

Måndag igen.

Då var de måndag igen helgerna bara springer iväg man hinner ju inte med..

Ikväll ska jag på Me and I party ska bli trevligt. Dom har jätte fina kläder med bra kvalité, men är tyvärr lite dyra. www.meandi.se
Jag ska inte handla något idag mest sugen på att se den nya kollektionen för lite större barn tycker nämligen att Tinia börjar bli lite för stor för deras kläder annars..

Veckan i stort består annars av utvecklingssamtal, psykologbesök och våffelätandet.:)
För ni har väl inte glömt våffeldagen på torsdag?

Sen en annan sak jag har tänkt på... De hade ju varit kul om man kunde få någon kommentar då och då. Den som är flitig ja du vet vem du är, vi hörs i veckan angående helgen.

Ha en fortsatt bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ha gud va träffad ja kände mig!!! Ja jag e flitig läsare! Som det ser ut nu så jobbar jag 13-21,15 på lördag men inget e spikat än. Men när passar de er bäst att träffas?? Inte sugen att åka till Solhaga gardencenter me mig? Behöver lite blommer o annat.
    Hör av mig senast fre ang helgen.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hej
    Då va de ändrat IGEN. Nu ska ja jobba 14-22,15 på söndag, om de nu blir jobb vill säga.....

    SvaraRadera