torsdag 16 december 2010

Snö snö och åter snö...

Jag kan inte hjälpa de men som jag älskar snön som kommer ner från himmeln!!:D
Idag skulle det vara julfest på fritids men det blev inställt pga vädret så kl:12.30 hämtade jag Tinia och grannpågen på bussen sen körde vi en sväng till finaste Lina i affären och handlade mjölk, jag var desperat efter kaffe där vågade jag chansa att köra en sväng...
Just nu sitter vi bara och myser i soffan det är så lugnt och skönt ska ni vet! Underbart!!

Strax kommer Pelan en sväng för hon ska hjälpa mig med mitt virkprojekt så hoppas jag verkligen att det blir till det bättre...

Sen får vi väl vänta ut mannen i huset och se om han kommer hem...
Ha en fortsatt snöig dag!

Kram

1 kommentar:

  1. hahahah men duuuuu...nu vet jag ju ;-)

    Kramar till dig och din familj!!/c

    SvaraRadera