onsdag 8 december 2010

Pepparkakshuset 2010


Detta underbara pepparkakshus har min farmor som gjort det är minnen sen jag var lite för varje år har vi fått ett av henne, det är verkligen julkänsla för mig och det är något jag vill kunna ge mina egna barn också.
Men med gnabb i familjen så har det inte blivit på nästan 10 år!! Men i år har jag åter jul i mitt hus vilket jag tycker är helt underbart!



Vi fick även ett litet utdass. Lovley eller hur?


Ungarna har pyntat runt om jag ska bara bli färdig att köpa lite bomull som ska bli snö.

Går dagen bjöd även på en tur upp till K- stad så nu e jag ny piercad och har inhandlat lite nya garner så jag ska försöka göra en virkad Kitty, önska mig lycka till det lär jag behöva. Tur jag har min privata suport.:D

Ha en fortsatt underbar dag underbara vänner!!


3 kommentarer:

  1. Vad finnt peparkakshus. Lycka till med kittyn :)

    SvaraRadera
  2. tyckte väl jag kände igen designen när jag såg den...hihi...har ett nästan lika dant här hemma på hallskänken tillsammans med tomtar,bomull som snö å annat smått å gott...en underbar trad som ja ta`t med mig hemmifrån=) roligt att du fått ett igen=)) träffat henne personligen el, fått den av faster/kusin? kram

    SvaraRadera
  3. Ellinor: Jag har själv varit hos farmor och hämtat det.:)

    SvaraRadera