tisdag 7 december 2010

Semester

Riktigt skönt med lite semester måste jag säga.. Synd bara att man idag vaknade med ont i halsen och huvudvärk men men de går väl över så småning om..
Dagen idag bjuder på en tur till K-stad till svägerska min och där uppe vankas det piercing! Nice!!:D

Men innan dess så blir det nog en kopp kaffe hos underbara grannen, hon skulle bara in och träna först.:)

Helgen bjöd också på trevligheter vi körde nämligen upp till Höganäs till vänner. Ungarna härjade och hade sig vilket var mycket uppskattat. Efter god mat och mycket snack så kallade sängen.
I söndags så hade jag Tupperware demo inne i byn men jag var sen pga vädret det var väldigt moddigt på vägarna och inte en skymt av en plogbil.. Men kör man lugnt och sansat så funka de.:)
Nu ska jag fortsätta mysa med små töserna.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar