måndag 25 januari 2010

Var tar dagarna vägen?

Då var det måndag igen, var tar dagarna och veckorna vägen?
Tycker att dom bara springer iväg..
Sen de här med att blogga tycker jag att jag dåligt hinner med vilket faktiskt är lite tråkigt..

Men men nått inlägg lite då och då är ju bättre än inget alls.
:)

Helgon sprang iväg den också.. Fredagen blev lugn med lite UNO spelande och så, lördagen då var Micke i Eslöv i princip hela dagen jag och töserna var på kalas på tidig eftermiddag. Sen var Tinia på ett disco kalas på sen eftermiddag och ti väntade middagsgäster vid 18 tiden och innan dess fick jag ett regält ryck och möblerade om på Agnes och Ronjas rum. Så skönt att det äntligen är färdigt nu ska jag bara ner till mamma och pappa för att hämta ett skåp för de som töserna har på sitt rum sa upp sig i samband med ändringen i lördags..:P

Söndagen bjöd på en del slappande men även julgrans plundring hos grannarna.. Vilket ungarna lycktd var toppen! Tack så mycket!:D

Sen går Ronja på pencillin igen vilket är andra gången på kort tid... Tycker så synd om henne fast hon är pigg på alla sätt och vis. Hoppas bara det ger med sig denna gången så hon slipper de sen..

Dagen i dag bjuder på jobb jobb och åter jobb.. Jag har att göra om man säger så...

Ha en toppen dag.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar