tisdag 26 januari 2010

Fy tusan vad kallt!

Snacka om varga vinter, det bet tag i kinderna riktigt ordentligt när man gick ut i morse. Termometern i bilen stöd på -11 men den på garaget stod på -20!! Jag var tvungen att titta två gånger men den var verkligen på -20 de e helt otroligt! Man undrar ju lite hur länge kylan ska hålla i sig...

Igår kväll körde vi en runda till CG för inhandlade av nya vantar till alla barnen vilket var nödvändigt med tanke på att där bara var udda kvar på förskolan..  Min stora fråga är var nummer två är men det vet varken barnen eller personalen... Undra vem som ätit upp dom....
Får väl höra om det var bra eller dåliga köp när jag hämtas dom i eftermiddag...

I dag hoppas jag verkligen att jag kan få hem skåpet ifrån mamma o pappa.. Får väl ha hjälp av bror min nere i Stanstorp sen av min kära sambo när jag kommer hem med åbäket...

Ha du toppen dag gott folk!
Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar