lördag 10 oktober 2009

Pikar

Igår fick jag bara en massa pikar om hur dålig jag är på att uppdatera min blogg....
Men hur ska jag hinna?? Jag tycker det är jätte roligt och så när jag väl gör det men hur tusan ska jag hinna för att göra mina läsare till lags?? På kvällarna när jag möjligtvis skulle ha tid så orkar jag inte eller så är det 5011 andra grejer som dycker upp som måste göras..

Men men ni får helt enkelt vara nöjda med de lila...;)

Denna veckan har jag jobbat hela veckan på ett och samma ställe så skönt att vet var man ska från dag till dag..:D
Men som sagt igår var min sista dag där för denna gången så jag bjöd på äpplepaj som jag hade gjort alla var super nöjda..:P

I torsdags var jag & Pinkan på hundkursen det går bätte & bättre men jag är fortfarande inte riktigt nöjd men de kommer väl.. I morgon ska vi dit igen så hon ska få gå blodspår.. Hon tycker det är jätte roligt hon fick prova på det första gången när vi var uppe hos C&M sist och då vägrade hon släppa grisklöven..:D

Igår kom Tinna hit för att göra mina naglar super gulliga Tinna tog med alla grejer för att vi skulle kunna dricka vin samtidigt..:P Gott!!:D
Pelan kom oxå en sväng för att vara social.. Pizza blev det till kvällsmat så gott!!
Johan & Lina kom oxå en sväng för kaffe och hade bullar med sig eftersom deras frys hade havererat... eller rättare sagt sladde hade ramlat ut..:P

Just nu siter jag bara och laddar batterierna, hembygdsöreningen ska ha dans med middg på slotter i kväll så B ringde och frågade om jag hade lust att komma och hjälpa, visst har jag de.:)

Veckan som kommer blir förhoppningsis väldigt lugnt inget direkt inplanerat just nu i alla fall men de kan man ju aldrig vara för säker på..

Nej nu ska jag sluta pladdra och sätta på en balja kaffe de lär jag behöva så jag kommer igång..

Ha de godis!!!
Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar