fredag 16 oktober 2009

Jobb

Blev super glad i dag jag har tackat ja till ett vik som är mellan den 2:a- 20:de nov men så ringde chefen i dag och undra om jag var intresserad av att ta det en vecka till så det blev förlängt till den 28: de!! Gissa vad jag sa..;) Så jäkla gött!!!

Dagen i dag har varit lite intressant annars.. Eller not... Var uppe i Kristianstad och lämnade Agnes för hon skulle sova hos Pelan men det slutade med att Pelan kom och lämnade henne nyligen för då hade hon bara legat och skrikigt att hon saknade mamma o pappa så vi tyckte synd om Pelan så de va klart att hon fick komma och lämna henne... Så nu ligger hon och sussar gott i sin egen säng. Jäkla unge!!!

I morgon bitti ska jag till tandläkaen med Tinia för hon ramlade på rasten i dag och slog i munnen så hon fick fläskläpp sen trodde förskolefröken att hon även hade fått en smäll på tänderna, så tyckte det var lika bra att kolla det. Så Micke är hemma i morgon på morgonen med dom små medans jag kör in med Tinisen..

Sen har även en söt tjej födelsedag i dag!! Stort Grattis Camilla på födelsedagen!!!!

Natt natt!
Puss

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket min älskade lila syster du är sååå gullig love you

    SvaraRadera
  2. Fan va kul att du fick ett sådant vik!!!!! Super glad för din skull vännen!!

    SvaraRadera