fredag 4 september 2009

Så var det fredag igen...

Jahapp så då var det fredag igen var tar veckorna vägen???

Dagen i dag har varit stressande men ändå lugn hur nu det går till..:S
I förmiddags han jag med en kopp kaffe hos Tinna sen in till Kjellkvists för att möta mamma så hon fick välja sin födelsedagspresent, en ny berlock till sitt Pandora. Hon valde en super gullig elefant. Den skulle jag också velat ha...

Sen hem o möta Tinia vid bussen sen vidare ner mot Stanstorp och hämta tvätten som min super gulliga mamma tvättat till mig. Tack älskade mamma älskar dig!!
När vi ändå var där så umgicks vi lite med pappa oxå han var på så gott humör.:) Så det tog in lilla tid att komma där ifrån.:) Men när vi väl kom där ifrån så körde vi ner till super gulliga Anna på Klinta Kryddor & Grönt för inhandling av bröllopspresenten till i morgon... Vi köpte även majskolvar!!*mums*

I detta nu så väntar jag på att grillen ska bli lagom varm så jag kan slänga på flintastekarna.:)

Vem vet jag kasnke återkommer med mer senare i kväll..:)

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Mmmm vad gott nu blev jag med sugen på majskolvar får ta och göra det en dag. Tack Marika för den ideen love you puss och kram

    SvaraRadera
  2. Nu får du skriva mer tycker jag

    SvaraRadera