söndag 16 augusti 2009

Me and I

Dagen i dag började med Me and I hos Tina, lika trevligt som vanligt. Även lite shoppande blev de ju oxå.:P
Hittade inget speciellt till Tinia hon börjar bli så stor!!!
Hittade en jätte söt tunika till Agnes men väntar lite med att köpa den för man ska ju på fler party..:)
Till Ronja blev det en grön plysch overall.. De låter jätte gräsligt men ack så fin hon blev i den!!:D
Sen blev det även en tunika och ett par plyschbrallor till mig själv.:)
Jag gav mig på ett försök med att lägga upp bilder så ni kunde få se men vet inte hur jag gör så jag får gå ner till min hacker längre ner i byn.. Eller hur Lina??;)

Stannade kvar en god stund hos Tina o Carsten så alla dom andra gästgerna körde hem och då kom Micke sen slutade de med att gubbarna jobbade på deras ovenvåning o att vi satt där nere o snacka skit.:P
Klocka sprang ju som vanligt iväg när man är där så det blev även kvällsmat där och att Micke fick hjälpt Carsten md flytspacklingen av deras badrum där uppe. De blir super fint man blir så avis.. Vill också ha ett stort hus!!

När maten var avklarad såg jag på min telefon att M & J hade sökt mig, tusan också dom skulle ju hämta sin katt! Ringde till M:s telefon utan svar sen såg jag att även Lina hade ringt så jag tänkte att dom säkert kört dit ner, så ringde till Lina o förklara hur det låg till och visst hade dom stannat hos dom.:P
Så jag och Ronja knatade hem och överlämnade katten, sen när dom kört undrade Lina om jag inte skulle kunna hämta henne när hon lämnat K:s Lupo och visst kunde jag de.. Älskade Lina ställer ju alltid upp för oss så de va de minsta jag kunde göra för henne..

Så de va bara att gå tillbaka till Tina o Carsten och be Micke tömma bilen sen igår så jag kunde ta töserna med mig så dom inte var ivägen för gubbarna när dom jobbade men fick då veta att dom redan var färdiga!!:O Det gick undan.. Jaja jag packade in Agnes och Ronja i bilen i hopp om att dom skulle somna på väg ut till Ylleröd men icke så nicke dom var klarvakna när vi kom fram så vi stannade en lite stund o snackade skit.

Nu är ungarna i säng och man e sjä'lv på väg i den riktningen!
Ha de super gott folk!

God natt!

1 kommentar:

  1. Klart jag hjälper dig med bilderna. Tänkte faktiskt på det när du ahde vairt här, att jag aldrig visade dig det.

    SvaraRadera