måndag 24 augusti 2009

Inskolning

Usch jag skäms så att jag inte hunnit blogga i helgen..:$

Fredagen tillbringdes med Marie & Althea, dom skulle på kräftskiva på kvällen så Marie skulle se om jag hade någon overall till utlåning och visst hade jag de.:)
Kul att de kommer till användning.:)

Lördagen var det fullt ös på..:P
9.45 skulle tösern klippa sig här nere i byn, Tinia klippte av allt sitt långa fin hår..:( Men de e ju bättre att hon själv får välja..
Men fina blev dom.:D
Medans töserna och jag var där så körde Micke och Ronja in till byn för att handla inför kvällens kräftskiva.
På vägen ifrån C så gick vi inom Tina & Carsten för en kopp kaffe, Sen skulle jag vidare ner till Lina för att hjälpa henne med hennes hår inför R&M:s bröllop...
Agnes stannade kvar och lekte med Ellinor o Tinia följde med mig ner..

Kom hem till en allmänt putt Lina men hon blev gansk snabbt på gott humör.:)
Drack lite kaffe o fika innan vi skulle ta tag i problemet..:P
Men de blev faktiskt riktigt bra, jag blev super nöjd.:) Hoppas bara att Lina oxå blev de..:P

Nåja där ifrån och hem för att göra färdig inför kvälléns övningar.:)
Vid 1 började folket dycka upp med så pass kort varselså blev vi ändå någr stycken och de va super trevligt..
Dom sist gick inte hem förrän 01.50... Sen kom även Johan & Lina in en sväng när dom kommit hem från bröllopet så vi var i säng vid 02.50..:P

I går så jobbade jag började kl 11 så de va inte så farligt men var inte hemma förrän kvart över 20 men då var jag i och för sig inom o handlade oxå.:)
Lagom trött alltså...

Sen i dag har Ronja haft sin första inskolningsdag på förskolan, hon tyckte de va toppen! Jag hade knappt behövt vara kvar..:)
Även Agnes har haft sin första dag på stora sidan. hon var så stolt så!!
Nu e vi hemma o meckar lite lunch sen kommer Tinia med bussen funderar på att försök komm iväg o fixa gympadojjer till dom men får se hur dagen artar sig..

Det blev en kort sammanfattning av helgen som har varit händelserik och rolig.:)

Stort Grattis till Herr & Fru Martinsson som var så fina på sin stora dagen!!!!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar